Ik val in herhaling, maar ik blijf het doen tot iedereen het gehoord heeft: reclame kan het leven van mensen verfraaien. Oude reclame was storend maar betaalde voor entertainment, nieuwe reclame IS entertainment. Kijk bijvoorbeeld naar de wiebelende borsten in mijn vorige post. Kijk ook naar Fast Lane, de nieuwe campagne van Volkswagen. Zijn doel? De dagelijkse sleur doorbreken met een tikkeltje fun, u aangeboden door Volkswagen. Pure feelgood.
De campagne wordt doorgetrokken op Facebook, waar de mensen wordt gevraagd hun eigen Fast Lanes aan te maken en de video’s in te sturen.Op diezelfde pagina kan je ook een Fast Wall installeren, een nieuwe Facebook wall waarop enkel het nieuws verschijnt van je favoriete contacten.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…