Noem me bizar, maar ik voel altijd een lichte rush als ik een nieuw reclamemedium ontdek. Dit keer was de wereldberoemde Lamazone zo vriendelijk me deze Nieuw-Zeelandse campagne voor de serie The Vampire Diaries door te sturen, die slim gebruik maakt van een waterfontein. En is dat niet het epicentrum van alle doelloze conversaties?
Made by Colenso BBDO.
Update: Kris wijst me er terecht op dat dit idee schaamteloos gepikt is van een poster van die andere vampierenserie, True Blood. Helemaal waar, maar het blijft desalnietemin een goed idee. Check de poster hier. Dank je wel voor de update, Kris!
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…