GSD&M Idea City en Lesley Chilcott, de producer van An Inconvenient Truth, hebben de handen in elkaar geslagen voor een nieuw goed doel: Amerikanen massaal op energiebesparende lampen laten overstappen.
Immers, zo beweert Chilcott, als alle Amerikanen vijf van hun lampen zouden vervangen door hun energiebesparende broertjes, zou dat hetzelfde effect op het milieu hebben als wanneer er vier miljoen wagens minder over de weg zouden tuffen. Niets te maken met het thema van deze blog, maar ik wou het toch maar even meegeven.
Onder de noemer Unscrew America verspreidt GSD&M de blijde boodschap met nationale tv-spots, prints en – eindelijk kom ik tot waar ik u hebben wil – een erg mooie, jeugdige website:
Unscrew America, An Inconvenient Truth, Milieu, GSD&M Idea City
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…