Categories: Community

Thinking Spaces voor The Economist

Creatieveling of niet, iedereen heeft zijn hoekje waarin hij zich terugtrekt om zijn gedachten te ordenen – of er nieuwe te creëren. Rond die persoonlijke ruimtes heeft The Economist nu Thinking Spaces gelanceerd, een profielensite waarop creatieve geesten of succesvolle zakenmensen hun thinking space tonen en uitleg geven bij de voorwerpen die hen daar inspireren. The Economist is natuurlijk telkens een van die voorwerpen.

Onder andere Jamie Lidell, Daniel Ek (de man achter muzieksite Spotify) en Elisabeth Chavelet (hoofdredactrice van Paris Match). De website is bovendien bijzonder slick en bevat een sociale component: lezers van The Economist kunnen immers zelf hun eigen thinking space doorsturen. De website is nog maar net gelanceerd, dus veel profielen staan er nog niet op. Ik ben benieuwd…

Made by AMV BBDO.

Via

, ,

Nicolas Chartier

Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!

Share
Published by
Nicolas Chartier

Recent Posts

Dance Pony Dance

Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…

10 years ago

Het is een afwijking, mijnheer

Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…

10 years ago

Super Bowl 2013: alle reclamespots van de Super Bowl

Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…

10 years ago

You need a smartphone. Now.

De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…

10 years ago

De geïmporteerde advertentie van DHL

Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…

10 years ago