Categories: Advergame

The Swedish Armed Forces are recruiting

Heb jij het in je om lid te worden van de Swedish Armed Forces? Dat is de centrale vraag in deze strakke, hypermannelijke online campagne voor het Zweedse leger.

Verwacht je aan stresserende tests, mindtricks en multitasking opdrachten gebaseerd op de echte tests die je moet afleggen wanneer je tot dit leger wil toetreden. Voeg daar het minimalistische design bij en een begeleidende legerstem, waarvan je het gezicht nooit ziet maar die altijd net boven je testtafeltje lijkt te zweven, en je komt tot een übercoole ervaring die zelfs de meest overtuigde hippie naar het leger doet verlangen. I like!

Weet iemand wie dit gemaakt heeft? Hat tip to Pascal for this one!

,

Nicolas Chartier

Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!

Share
Published by
Nicolas Chartier

Recent Posts

Dance Pony Dance

Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…

10 years ago

Het is een afwijking, mijnheer

Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…

10 years ago

Super Bowl 2013: alle reclamespots van de Super Bowl

Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…

10 years ago

You need a smartphone. Now.

De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…

10 years ago

De geïmporteerde advertentie van DHL

Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…

10 years ago