Heb jij het in je om lid te worden van de Swedish Armed Forces? Dat is de centrale vraag in deze strakke, hypermannelijke online campagne voor het Zweedse leger.
Verwacht je aan stresserende tests, mindtricks en multitasking opdrachten gebaseerd op de echte tests die je moet afleggen wanneer je tot dit leger wil toetreden. Voeg daar het minimalistische design bij en een begeleidende legerstem, waarvan je het gezicht nooit ziet maar die altijd net boven je testtafeltje lijkt te zweven, en je komt tot een übercoole ervaring die zelfs de meest overtuigde hippie naar het leger doet verlangen. I like!
Weet iemand wie dit gemaakt heeft? Hat tip to Pascal for this one!
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…