Nog maar pas klaagde ik dat niemand Facebook Connect op een positieve manier benut, of daar pakt Belgacom uit met The Profiler. Onder het mom van “Je bent wat je surft” slorpt The Profiler al je Facebook-gegevens op, spuugt ze vervolgens Papervisiongewijs weer uit en gaat dan op YouTube en Flickr op zoek naar video’s en plaatjes die bij jouw Facebook-gegevens passen. Het resultaat is een egostrelende, versnipperde 3D-weergave van jouw online persoonlijkheid.
The Profiler is een campagne voor Generation Internet van Belgacom, dat nu blijkbaar 100 GB download aanbiedt voor een prijsje. De achterliggende gedachte is dat hoe belangrijker onze online persoonlijkheid wordt, hoe meer download we nodig hebben. Mooi werk van Famous (al had de navigatie nog een tikje vloeiender gekund).
Hat tip to Jonathan!
The Profiler, Belgacom, Generation Internet, Facebook Connect
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…