Voor de Noorderburen: lees eerst het verhaal van Kimberley Vlaeminck. Het onfortuinlijke meisje dat 56 sterren op het gezicht getatoeëerd kreeg, werd op een dag tijd een ware hype in Vlaanderen. Kimberley’s Netlogpagina wordt volgeschreven, de hashtag #kimberley is razend populair op Twitter, en reclamebureau Famous springt meteen op de kar met The Kimberlizer, een zelfpromotie waarin je met behulp van je webcam 56 ongevraagde foto’s op je gezicht kan aanbrengen. Leuk gevonden, maar vooral waanzinnig snel. Petje af.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…