Een week na mijn terugkeer sta ik nog steeds hopeloos achter in mijn feedreader, waardoor ik nu pas op dit maagkerende filmpje ben gestoten. Volgens Viralmatters is deze preventiespot gemaakt door wonderboys Tim Driesen en Joeri Van den Broeck van Mortierbrigade, die het hele land moesten rondtrekken om hun idee te slijten. Enkel Motorrijder Magazine bleek gek genoeg om dit te willen sponsoren. Het resultaat is best wel goor (en een tikkeltje slasher kitsch), maar de boodschap blijft daardoor langer hangen. Toch hoeft dit voor mij geen trend te worden. Benieuwd wat u hierover denkt…
The Arm and the Street, Motorrijder Magazine, Mortierbrigade, Preventie, Verkeer, motor
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…