Softdrink Solo Super maakte een hele tijd geleden onder de noemer Thirst Hurts onderstaande hilarische tv-spot waarin er muziek uit een jongens mond komt na van het drankje te hebben geproefd.
Super Solo trok de campagne nu ook online door met een leuke webcamapplicatie op Uvanlig Forfriskende (abnormaal verfrissend). Zet jezelf voor je cam en start of stop de muziek door je mond te openen of te sluiten. Resultaat is een grappige en volledig vrijblijvende interactie die voort borduurt op de in Zweden erg succesvolle tv-spot. Zonder een echte boodschap, behalve dan misschien deze: Solo Super is fun.
P.s.: de man in de applicatie hierboven ben ik niet, maar iemand van From Stockholm with Love, het productiehuis achter de campagne. Wie net als ik geen webcam bij de hand heeft, kan de toepassing hier bekijken.
Made by From Stockholm with Love en McCann Noorwegen.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…