Categories: Event

Gesponsorde post: Every bag’s a party with Smith’s

Om zijn vernieuwde packaging en bijhorende baseline ‘Every bag’s a party‘ te lanceren, laat chipsmerk Smith’s duizenden virtuele en reële ballonnen op. Wie tussen 16 augustus en 15 september een ballon kan vangen, wint tickets voor een pretpark. Op Smiths.be heb je daar je Facebook-vrienden voor nodig, in het echte leven belooft Smith’s feestjes in verschillende Belgische steden, waarbij clowns ballonnen met tickets uitdelen aan het publiek. Wie één van deze clowns een ballon afhandig wil maken, kan de feestkalender raadplegen op de Facebook-pagina van het merk.

Deze blogpost is gesponsord door de vriendelijke mensen van Adhese.

Nicolas Chartier

Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!

Share
Published by
Nicolas Chartier

Recent Posts

Dance Pony Dance

Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…

10 years ago

Het is een afwijking, mijnheer

Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…

10 years ago

Super Bowl 2013: alle reclamespots van de Super Bowl

Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…

10 years ago

You need a smartphone. Now.

De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…

10 years ago

De geïmporteerde advertentie van DHL

Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…

10 years ago