Ik predik het hier al regelmatig: wie goede reclame wil maken, moet het volk entertainen. Toegegeven, er bestaan nog andere manieren om efficiënte reclame te maken, maar is de entertainende versie niet de leukste? Snoepjesmaker Skittles drijft die aanpak al een tijde tot het uiterste met totaal absurde video’s (zoals hier, hier, hier en recent nog hier). Vandaag heeft Skittles consequent ook zijn website omgetoverd in één oneindige hoop nonsens. We zagen het al eens elders, maar het blijft heerlijk.
Gelijktijdig met de nieuwe Skittles.com lanceerde reclamebureau Big Spaceship ook ShareSkittles.com, een website waar users ‘Eternal Moonwalk‘-gewijs Skittles aan elkaar doorgeven.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…