Er zijn maar twee dingen waar ik slechts moeilijk aan kan weerstaan: sigaretten en gratis spullen. Toen ik gisteren het station van Brussel-Zuid binnenstapte, werd ik dan ook als een magneet aangetrokken door een sigarettenautomaat met een groot ‘GRATIS’-teken erboven. Nipt kon ik mezelf ervan weerhouden een gratis pakje te scoren, tot ik doorhad dat het om een preventiecampagne ging van Pfizer.
Met de lancering van de preventiecampagne Siga Red wil de farmaceuticareus hervallende rokers ertoe aanzetten de hulp van een gezondheidsmedewerker in te schakelen. Daarom deelt het sigarettenpakjes in de grote Belgische stations uit, met daarin 19 opgerolde foldertjes in de vorm van een sigaret, met daarop de boodschap ‘Stop met stoppen met roken’.
Wie de verdeelautomaat heeft gemist, kan een pakje nabestellen via de website Siga-red.be. Al kosten ze u daar wel een Tweet of een Facebook-post. Mooi werk van Ogilvy Brussel.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…