ARC Warsaw heeft Search Engine Marketing een nieuwe twist gegeven met een preventiecampagne tegen AIDS op de Poolse zoekmachine NetSprint.pl.
Telkens iemand sex, anal, oral, porn of fuck intikte, verschenen al deze zoektermen netjes verpakt in condooms op de resultaatpagina. Rechts van de resultaten stond een banner met een condoom en de tagline Before you enter.
Goed voor goud op Eurobest 2007, categorie Interactive en brons bij de Cyber Lions van Cannes.
NetSprint, ARC, Leo Burnett, AIDS, Search Engine Marketing, SEM
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…