Deze banner voor Pringles heeft net goud gewonnen in Cannes (for real, this time). Niet omdat hij zo mooi is. Niet omdat hij technisch superieur is. Wel omdat het een van de bitter weinige banners is die je niet elders probeert heen te lokken maar je gewoon gratis entertainment biedt, en daardoor bijzonder veel sympathie voor het merk opwekt. Zeer leuk werk van Bridge Worldwide. Enige minpuntje: als driekwart van je publiek sowieso al bannerblind is, dan zal dit design de eerste broodnodige klik niet meteen aanmoedigen. Oftewel: zeer leuk, jawel, maar wat zijn de resultaten?
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…