Press Pause Play is een nieuwe low budget documentaire die demonstreert hoe de creatieve wereld is veranderd. Creativiteit leer je niet meer op de schoolbanken, maar op websites of gaandeweg. Creativiteit wordt niet meer geproduceerd, verdeeld of geconsumeerd via de klassieke weg, maar via een nieuw en vaak digitaal ecosysteem waarin de grens tussen producer en consument van creatieve werken vervaagt. De makers van Press Pause Play hebben hier en daar stukjes interviews uit hun documentaire uitgestuurd om onze aandacht te vangen. Met het onderstaande stukje van Seth Godin is hen dat alvast gelukt.
De officiële trailer:
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…