Porsche promoot zijn nieuwe Cayenne met een prachtige mashup van Google Maps en Panoramio, een website van Google waarop je foto’s kan delen op basis van geolocatie. Op de website kan je een virtuele route invoeren, waarna de Porsche van je keuze vervolgens de route zal afleggen op Google Maps. Been there, done that, right? Wrong.
Terwijl de Porsche de route aflegt, zie je namelijk landschappen uit de directe omgeving van die route verschijnen in de achteruitkijkspiegels en als reflecties op het koetswerk van de wagen. Voer je een route in die je zelf goed kent – wat iedereen in eerste instantie doet – dan krijgt het geheel plots een heel persoonlijke en intieme impact. Slim gezien.
Zelf proberen doe je hier, onder de tab ‘Get in. Drive off‘. De techies onder ons zullen vast ook de omvang van de flash-video appreciëren: die is namelijk exact 911 pixels breed…
Made by Bassier, Bergmann & Kindler.
Hat tip to FaFa!
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…