Voor de lancering van zijn nieuwe 308 heeft Peugeot 38 houten boxen in de grootste steden van Portugal geplaatst, met daarop de leuze ‘de 308 komt eraan’.
Aan de zijkant van de doos bevond zich een klein kijkgat. Wie niet aan zijn nieuwsgierigheid kon weerstaan – geef toe, u zou het ook niet kunnen – en door het gat de doos in tuurde, zag een oproep om de nieuwe Peugeot vanaf 28 september te komen bewonderen bij de dichtstbijzijnde concessiehouder. Klasse!
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…