Onderbroekenmerk Jockey geeft de term onderbroekenlol zijn vergane glorie terug met het hilarische Jockey Underwars. In een geslaagde poging het jonger volkje aan te trekken heeft Jockey een online danswedstrijd uitgeschreven met een hoofdprijs van $ 5000. Voorwaarden: dansen doe je in je undies en liefst zo sullig mogelijk.
De deelnemende video’s worden tegen elkaar uitgespeeld in ware head-tot-head battles waarop jij als surfer natuurlijk kan stemmen. Check zeker de Aiatische DocterDrawers, hij verdient wat extra stemmen!
Jockey is trouwens niet aan zijn proefstuk toe. Ook hun vorige virale campagne was een dikke voltreffer.
Jockey, Jockey Underwars, Underwear Dancing, Viral, Stop Squirming, Advergame
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…