Wie wordt de stem van Nederland? Nokia is op zoek naar een nieuwe stem voor zijn navigatiesysteem en doet daarbij beroep op Jan met de pet, of moooier gezegd: crowdsourcing.
Naast een website zal Nokia ook landelijke audities houden in zijn Nokia Navigation Truck. De uiteindelijke winnaar wordt de officiële stem van de Ovi-kaarten, het navigatiesyteem voor Nokia’s smartphones. Het trucje is intussen zo oud als de straat, maar toch blijft het telkens opnieuw tot de verbeelding spreken. Weet iemand welk bureau hier achter zit?
Update: Lennert liet me weten dat dit een campagne is van These Days Nederland.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…