Herinnert u zich het onderstaande, ongelooflijk virale filmpje van Microsoft Digital Advertising nog, over de veranderende relatie tussen adverteerder en consument?
Wel, het langverwachte vervolg is eindelijk uitgebracht en draait rond de baseline Context Matters. Ik had er eerlijk gezegd meer van verwacht. Wat denkt u?
Update: Kris weet me te melden dat de filmpjes hieronder wel voor Microsoft Digital Advertising werden gemaakt, maar niets te maken hebben met The Break-Up. Die sequel komt er binnenkort aan. My bad!
Microsoft, Microsoft Digital Advertising, Context Matters, Viral
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…