Ik ben een grote voorstander van Pink Ribbon en Rethink Breast Cancer. Niet omdat ze zich inzetten in de strijd tegen borstkanker – al is dat natuurlijk wel een zeer goede zaak – maar wel omdat ze me te gepasten tijde toelaten om ongegeneerd en volledig ethisch verantwoord vrouwelijk naakt te posten. Dat blijkt namelijk altijd een positief effect te hebben op de kijkcijfertjes en mijn humeur.
Als een van die naaktstunts bovendien ook nog uit de koker komt van Crispin Porter + Bogusky, wie ben ik dan om het u te onthouden? Het reclamebureau maakte onlangs gebruik van het goedkoopste maar meest effectieve communicatiekanaal: borsten. Het stuurde voormalige borstkankerpatiëntes de straat op met slogans over hun naakte bovenlijf geschilderd. In de meeste gevallen iets te makkelijk en goedkoop, in dit geval makkelijk en juist. En goed voor voor mijn humeur. Of zei ik dat al?
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…