KitKat heeft zijn eeuwenoude adagium ‘Have a break, have a KitKat’ een nieuw elan gegeven met The Ultimate Break, een prachtig kortfilmpje in pure Pixar-stijl.
Groot is dan ook de teleurstelling als je vol verwachting de ingewikkelde url intikt en op een platte vitrinesite terechtkomt. Waarom is de wonderlijke wereld uit het spotje niet naar de website doorgetrokken? Blijkbaar is al het geld aan de teaser en de – toegegeven, indrukwekkende – prijzenpot blijven kleven. Jammer, want dit had een hele mooie ervaring kunnen worden.
Made by JWT
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…