Bent u een adverteerder? Stop dan met vluchtig door uw feeds te bladeren en neem heel even de tijd om deze blogpost wat dieper in uw bewustzijn te laten zinken.
U spendeert jaarlijks heel veel geld en tijd aan reclame via klassieke kanalen. Het beste resultaat dat u meestal kan verwachten, is 3 seconden aandacht van uw consument, het slechtste ergernis. Terwijl u met al dat geld ook het leven van uw consumenten zou kunnen verbeteren, zonder daarom aan uw marketingobjectieven te verzaken. Hoe? Door bijvoorbeeld stadsbanken te maken, gratis wi-fi op zonne-energie aan te bieden of een branded skatepark aan te leggen in een verlaten Londense tunnel.
Hoe wilt u uw merk het liefst aan uw publiek tonen? Als een opdringerige schreeuwlelijkerd die het stadsuitzicht verloedert of als een sympathieke samaritaan die buiten de lijntjes kleurt? Think about it, wanneer u uw volgende briefing voor de reclamejongens uitschrijft…
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…