Om zijn nieuwe Samsung G800 (5 megapixel met 3x optische zoom, jawel!)* te promoten, ontwikkelde Samsung in Nederland een interactieve abribus waarmee je jezelf kan fotograferen.
In de installatie zijn een webcam en een LCD-scherm verwerkt, waarmee voorbijgangers zichzelf kunnen fotograferen. De foto verschijnt vervolgens op het LCD-scherm én wordt doorgestuurd naar de campagnesite. Daar kunnen bezoekers stemmen op de leukste foto. De winnaar wint een Samsung G800.
Made by JCDecaux Innovate, Mindshare, Quince en Arc Amsterdam
* Neen, Buzzing Bees wordt nog steeds niet gesponsord, maar mocht iemand van Samsung dit lezen: mijn oude Nokia gaat het binnenkort begeven…
Via
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…