Categories: Outdoor

Interactieve buitenreclame voor Samsung G800

Om zijn nieuwe Samsung G800 (5 megapixel met 3x optische zoom, jawel!)* te promoten, ontwikkelde Samsung in Nederland een interactieve abribus waarmee je jezelf kan fotograferen.

In de installatie zijn een webcam en een LCD-scherm verwerkt, waarmee voorbijgangers zichzelf kunnen fotograferen. De foto verschijnt vervolgens op het LCD-scherm én wordt doorgestuurd naar de campagnesite. Daar kunnen bezoekers stemmen op de leukste foto. De winnaar wint een Samsung G800.

Made by JCDecaux Innovate, Mindshare, Quince en Arc Amsterdam

* Neen, Buzzing Bees wordt nog steeds niet gesponsord, maar mocht iemand van Samsung dit lezen: mijn oude Nokia gaat het binnenkort begeven…

Via

Nicolas Chartier

Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!

Share
Published by
Nicolas Chartier

Recent Posts

Dance Pony Dance

Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…

10 years ago

Het is een afwijking, mijnheer

Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…

10 years ago

Super Bowl 2013: alle reclamespots van de Super Bowl

Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…

10 years ago

You need a smartphone. Now.

De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…

10 years ago

De geïmporteerde advertentie van DHL

Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…

10 years ago