Ik zit enkele dagen achter in mijn feedreader, en stootte daarom pas vandaag op deze internethit van Ikea. De warenhuisketen liet 100 huiskatten los in zijn Noord-Londense winkel en goot het gebeuren in een magische tv-spot. Dat katten en internet een winning combination zijn, bewijst opnieuw de making of: na amper enkele dagen op YouTube scoorde hij al miljoenen views. Ikea lanceerde daarnaast een Facebook-pagina rond de campagne, maar die lijkt met 5.000 fans niet meteen hetzelfde succes te genieten.
De tv-spot
De making of
Made by Mother London.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…