In een ideale wereld is een merk niet zomaar een van de vele merken op het schap, maar is het een verhaal (of nog sterker: een emotie) dat past bij de persoonlijkheid van zijn doelpubliek, of toch althans bij de persoonlijkheid dat dat doelpubliek zich wil aanmeten.
Het verhaal van Johnnie Walker is niet het meest boeiende verhaal, maar het loont toch absoluut de moeite. BBH Londen stofte het daarom af en goot het in een kortfilm met Robert Carlyle (The Full Monty, Trainspotting) en de Schotse heuvels in de hoofdrol. Bijzonder mooi werk.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…