Greenpeace Forest Love

De Europese Commissie heeft de stemming over illegale houthandel opnieuw uitgesteld tot september. Nipt genoeg tijd voor Greenpeace om een oproep te lanceren voor User Generated Content met a whole lotta lovin’.  Doel van Forest Love is zo veel mogelijk foto’s en video’s te verzamelen van mensen die hun liefde uiten voor (en in) bomen. Greenpeace zal de ugc vervolgens mixen tot een geheel en dit in september aan de Europese Commissie voorleggen. Om het goede voorbeeld te tonen, lanceerden de groene jongens alvast deze virale poging, die ik eigenlijk een tikje cheap vind voor Greenpeace.

, , , , ,

Nicolas Chartier

Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!

Share
Published by
Nicolas Chartier

Recent Posts

Dance Pony Dance

Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…

10 years ago

Het is een afwijking, mijnheer

Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…

10 years ago

Super Bowl 2013: alle reclamespots van de Super Bowl

Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…

10 years ago

You need a smartphone. Now.

De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…

10 years ago

De geïmporteerde advertentie van DHL

Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…

10 years ago