Damon Albarn en Jamie Hewlett, de wonderboys achter Gorillaz, verrassen met een prachtige commercial voor BBC‘s aanwezigheid op de Olympische Spelen. En toch is mijn gevoel hierbij dubbel: enerzijds is de spot een pareltje, anderzijds kleeft er een bitter smaakje aan deze Spelen waar ik Gorillaz liever niet mee associeer. Zouden ze over deze associatie hebben nagedacht? Of zijn ze ze gewoon blind voor de poen gegaan?
Made by Red Bee Media and RKCR/Y&R.
Hat tip (again) to LamaZone!
Gorillaz, Damon Albarn, BBC, Olympische Spelen, Journey to the East, Olympics
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…