“The safest accidents are the ones that never happen.” Dat is de boodschap achter deze prachtige realisatie voor de nieuwe 2008 RX van Lexus.
Het reusachtige pop-up book waar in gebladerd wordt, is in feite een green screen met beweeglijke onderdelen waarop nadien een ‘slechts’ twee meter hoog plaatjesboek is afgebeeld. Sterk werk van Team One en Smuggler, in een regie van Oskar Holmedal (Stylewar).
Wie het filmpje in betere kwaliteit wil zien, kan hier klikken en even een koffie gaan halen.
Lexus 2008 RX, Pop-up book, Viral, Team One, Smuggler, Stylewar
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…