Categories: CommercialUGC

Generation Movie Project belooft allereerste user generated tv-spot in stop-motion

Wat u ook aan het doen was, stop er nu mee en neem uitgebreid de tijd om de nieuwe Proximus-campagne te ontdekken. Met Generation Movie Project roept Proximus Generation (het jongerenmerk van mobiele operator Proximus) jongeren op om mee te werken aan de allereerste consumer generated tv-spot in stop motion.

De nieuwe spot is in getekende versie op de website geplaatst en wordt ook op tv en Youtube vertoond. Jongeren kunnen vervolgens een stukje uit de getekende versie kiezen, het op foto uitbeelden en insturen. Uit de opgeladen foto’s worden zo’n 470 beelden geselecteerd, om uiteindelijk een stop motion te maken van 45 seconden. Als kers op de taart zou Proximus hiermee het wereldrecord verbreken van reclamespot met de meeste acteurs en locaties… Geniaal in alle opzichten.

Made by Famous.

Hat tip to Goedele!

, , , , ,

Nicolas Chartier

Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!

Share
Published by
Nicolas Chartier

Recent Posts

Dance Pony Dance

Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…

10 years ago

Het is een afwijking, mijnheer

Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…

10 years ago

Super Bowl 2013: alle reclamespots van de Super Bowl

Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…

10 years ago

You need a smartphone. Now.

De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…

10 years ago

De geïmporteerde advertentie van DHL

Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…

10 years ago