Buzzing Bees waagt zich er niet vaak aan het pad van de reclame/marketing te verlaten, dus u moet me deze ene keer maar vergeven. Of het zien als inspiratie voor uw creatieve communicatiekronkels. Of.. Whatever.
207 vrijwilligers van de groep Improve Everywhere stopten op exact dezelfde seconde met bewegen in Grand Central, het beroemde station van New York. Vijf minuten lang bleven ze als bevroren staan, om dan gewoon hun weg te vervolgen. Het resultaat is verbazingwekkend.
Lees het hele verhaal hier
Frozen Grand Central, New York, Grand Central, Improve Everywhere
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…