‘Even Apeldoorn bellen’, de campagne voor verzekeraar Centraal Beheer Achmea, is waarschijnlijk de bekendste Nederlandstalige baseline bij onze noorderburen. Leuk en hoopvol om te zien hoe ze er na vierentwintig (24!) jaar nog steeds in slagen creatieve concepten uit dat ene zinnetje te persen.
Deze bus rijdt de volgende maanden in en rond Amsterdam. Mocht iemand hem gezien hebben, laat even weten wat het effect in real life is.
Made by DDB Amsterdam.
Even Apeldoorn bellen, Centraal Beheer, Centraal Beheer Achmea, bus, Amsterdam
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…