Centraal beheer Achmea, de Nederlandse verzekeringsmaatschappij die al eeuwen geslaagde variaties blijft vinden op zijn baseline ‘Even Apeldoorn bellen’, is er opnieuw in geslaagd te verrassen met een Street/Online/UGC/Outdoor campagne, oftwel een gouwe ouwe 360°.
Reclamebureau DDB Amsterdam installeerde overal in het land ludieke ongevallen. Voorbijgangers konden zich op of in deze ongevallen laten fotograferen door een professionele fotograaf, waarna de foto’s op een website gepubliceerd werden. De leukste foto’s werden vervolgens gebruikt voor een bushokjescampagne.
Wedden dat dit een prijzenvangertje wordt?
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…