Categories: Advergame

Duitsers scoren met The Coke Zero Game

Naar aanleiding van Euro 2008 pakt Coke Zero in Duitsland uit met een indrukwekkende advergame, volgens de aloude Duitse nuchterheid Coke Zero Game gedoopt.

Afgelikte video’s, knappe 3D, uitstekende en eindeloze gameplay: het is er allemaal. Wie zijn gegevens opgeeft, krijgt toegang tot meer levels en betere tools in de games, evenals een kans op een meer dan behoorlijke hoofdprijs. Al is die laatste waarschijnlijk enkel voorbehouden voor de Duitsers. Maar laat dat u vooral niet tegenhouden…

Made by North Kingdom

Via

, , , ,

Nicolas Chartier

Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!

Share
Published by
Nicolas Chartier

Recent Posts

Dance Pony Dance

Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…

10 years ago

Het is een afwijking, mijnheer

Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…

10 years ago

Super Bowl 2013: alle reclamespots van de Super Bowl

Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…

10 years ago

You need a smartphone. Now.

De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…

10 years ago

De geïmporteerde advertentie van DHL

Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…

10 years ago