Naar aanleiding van Euro 2008 pakt Coke Zero in Duitsland uit met een indrukwekkende advergame, volgens de aloude Duitse nuchterheid Coke Zero Game gedoopt.
Afgelikte video’s, knappe 3D, uitstekende en eindeloze gameplay: het is er allemaal. Wie zijn gegevens opgeeft, krijgt toegang tot meer levels en betere tools in de games, evenals een kans op een meer dan behoorlijke hoofdprijs. Al is die laatste waarschijnlijk enkel voorbehouden voor de Duitsers. Maar laat dat u vooral niet tegenhouden…
Made by North Kingdom
Coke Zero Game, Coke Zero, Euro 2008, Advergame, North Kingdom
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…