Facebook heeft zijn nieuwe profiel nog maar net gelanceerd, of enkele slimme Duitsers hebben de nieuwe kenmerken al in een communicatiekanaal omgebogen. Bovenaan het nieuwe profiel staan de foto’s waarop je het laatst getagd werd. Voor hun laatste recruteringscampagne tagde DraftFCB 250 interessante profielen op enkele afbeeldingen die samen “In Your Face” vormden. De slagzin verscheen daardoor bovenaan het profiel van de 250 personen en was zichtbaar voor 90.000 personen. Wie op één van de foto’s klikte, kreeg de recruteringsboodschap van DraftFCB te zien.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…