Chatroulette, de website waarop je one-on-one met een volledig onbekende kan chatten en webcammen, is nu al dé trend van 2010. Het was dus wachten tot de reclamewereld zich er op zou storten. Maar dat blijkt moeilijker dan verwacht, want niet iedere adverteerder wenst zijn merk te associeren met de welig tierende exhibitionisten op de populaire website. De campagne Do You Chat, bestaande uit de chatroulette-kopie doyouchat.com, is er wel in geslaagd. Wie geen webcam heeft, kan de campagne in het onderstaande filmpje ontdekken. Wie er wel een heeft, ondervindt het beter aan den lijve op www.doyouchat.com.
Made by Publicis Conseil & Net.
Hat tip to Jo!
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…