Je merk profileren als de enige verdediger van echte schoonheid is een mooie geste én een slimme marketingtruuk. Maar wat als je moedermaatschappij ook dat andere product op de markt brengt, dat vrouwen voorstelt als stereotiep knappe, makkelijk te verleiden zaaddozen? Tja, dan mag je je uiteindelijk wel aan wat kritiek verwachten…
Filmmaker Rye Clifton eindigt zijn kritische kortfilm met zijn e-mailadres. Zo weet je meteen waar je jouw commentaar kwijt kan. Al mag dat natuurlijk ook altijd hieronder…
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…