Categories: BuzzPrevention

Dove’s Onslaught onder vuur

Je merk profileren als de enige verdediger van echte schoonheid is een mooie geste én een slimme marketingtruuk. Maar wat als je moedermaatschappij ook dat andere product op de markt brengt, dat vrouwen voorstelt als stereotiep knappe, makkelijk te verleiden zaaddozen? Tja, dan mag je je uiteindelijk wel aan wat kritiek verwachten…

Filmmaker Rye Clifton eindigt zijn kritische kortfilm met zijn  e-mailadres. Zo weet je meteen waar je jouw commentaar kwijt kan.  Al mag dat natuurlijk ook altijd hieronder…

Via

, , , ,

Nicolas Chartier

Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!

Share
Published by
Nicolas Chartier

Recent Posts

Dance Pony Dance

Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…

10 years ago

Het is een afwijking, mijnheer

Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…

10 years ago

Super Bowl 2013: alle reclamespots van de Super Bowl

Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…

10 years ago

You need a smartphone. Now.

De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…

10 years ago

De geïmporteerde advertentie van DHL

Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…

10 years ago