Iedereen schreeuwt sinds jaar en dag hoe innoverend online advertising wel niet is, en hoe vastgeroest andere media zijn. Ik heb al een tijdje de indruk dat het eerder omgekeerd is: online begint zich genoegzaam te settelen in eindeloos herkauwde minisites en banners, terwijl outdoor en DM prachtige dingen beginnen te doen. Please correct me if I’m wrong. Maar dan komt het Zweedse agentschap Papercut iedereen een zware schop onder de kont geven met Only The Good Stuff voor Doritos, een kleine toepassing die perfect aantoont waar de toekomst van online advertising ligt. Jawel, er is nog hoop.
Jammer dat de toepassing zelf niet meer online staat. Ik had ze graag even getest.
Doritos, Only the good stuff, Papercut, online advertising, banners, banner block
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…