Toyota is al enkele jaren prominent op de zomerfestivals aanwezig met de Toyota Aygo. Ieder jaar hoort daar ook een kleine, meestal onopvallende campagne bij. Dit jaar heeft Happiness Brussels het wat grootser aangepakt met de Car Dance Party, een wedstrijd met User Generated Content.
Bedoeling is net als Boris en Juri hierboven een leuke car dance te filmen en die up te loaden op de branded page op Garage TV. Slim gezien om de pagina meteen middenin een Belgische videocommunity te zetten, in plaats van een aparte minisite te ontwikkelen om vervolgens diezelfde mensen aan te trekken. Ook slim om de eerste 125 uploaders te belonen met combitickets, want de drempel om van toeschouwer naar deelnemer over te schakelen is in dit soort wedstrijden erg hoog. En toch blijft het een gok. Want zijn Belgische jongeren wel even grote uploaders als de rest van de YouTube-generatie? Ik ben benieuwd…
Me toegestuurd door Tim.
Car Dance Party, Toyota, Toyota Aygo, User Generated Content, UGC, zomerfestivals
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…