Herinnert u zich de vreemde maar daarom niet minder fantastische resem minisites van Converse nog, waaronder de onvergetelijke Kissing with Ross?
Bijna twee jaar later laat Converse eindelijk in zijn kaarten kijken en wat blijkt: er is zowaar sprake van een weldoordachte strategie. Converse heeft namelijk Google Adwords opgekocht voor bijzonder populaire maar commercieel onontgonnen (en dus spotgoedkope) zoektermen zoals ‘How to kiss girls‘, ‘prom night’ en andere, en plakte daar vervolgens zijn ludieke minisites aan vast. Goed gezien.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…