Ieder jaar organiseert Coca-Cola een driedaags zomerkamp voor Israelische tieners. Dit jaar bood Coca-Cola hen een extraatje: een armband waarmee ze de leukste kampactiviteiten rechtstreeks konden ‘Liken’ op Facebook. De armband bevatte hun persoonlijke Facebook-info, waardoor ze bijvoorbeeld een Like konden plaatsen op de waterglijbaan of zichzelf meteen konden autotaggen op de foto’s die de fotografen er van hen trokken.
Leuk werk van E-dologic, dat perfect illustreert in welke mate de grens tussen online en offline is verdwenen bij de jongere generatie.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…