Eindelijk nog eens een geïntegreerde online campagne die naam waardig. Check out Orange Underground, de groepering rond Cheetos (de chips met de tijger) die u ervan wil overtuigen ‘to transform sterile order into messy mayhem’.
Een chaotische website, een rudimentaire Blogger blog, een bevreemdende nonsense tv-spot die je naar de website leidt, iemand die deze tv-spot op amateuristische wijze heeft gefilmd en dan op YouTube heeft gegooid (briljante vondst!), drie andere YouTube-clipjes, recepten (in pdf) om keet te schoppen… Lekker rebels, lekker veelzijdig, lekkere chips?
Made by Goodby Silverstein.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…