Remember ShaveEverywhere.com, de lollige internetcampagne voor Philips’ Bodygroom die vorig jaar overal in het rond gebuzzd werd? Wel, de resultaten zijn binnen, en ze zijn niet van de poes. Advergirl meldt dat maar liefst 60 % van de kopers zegt de Bodygroom te hebben leren kennen via ShaveEverywhere.com.
Volgens diezelfde Advergirl staat er in de New York Times (het artikel is betalend and I’m cheap) dat de Bodygroom er op zijn eentje, in een jaar tijd, in geslaagd is een nieuwe markt aan te boren met een huidige waarde van 10 miljoen dollar. Misschien lichtjes overdreven, maar toch. Not bad, not bad at all. Vive le buzz!
Philips+Bodygroom, Buzz+Marketing, Advergirl, New+York+Times
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…