Fastfoodketens vermelden nu al het aantal calorieën van hun producten op de verpakking. Wie echter wil weten hoeveel calorieën hij na zijn volledige menu naar binnen heeft gewerkt, moet nog altijd aan het rekenen slaan. De Amerikaanse fastfoodketen Burgerville gaat momenteel een stapje verder met deze rekening (klikken voor een grotere afbeelding):
Met nog een extra gezondheidstip als uitsmijter. Deze lijst gaan mensen ongetwijfeld wél analyseren. Good move van Burgerville of niet? Ze bewijzen hun klanten wel een dienst, maar gaan die klanten niet minder consumeren als ze eindelijk doorhebben wat ze nu juist aan het eten zijn?
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…