Categories: Branding

BMW leert je rijden

Of je nu bij een rijschool bent langsgeweest of niet, iedereen heeft leren rijden op de parking van den Delhaize met een bloednerveus familielid naast zich. Relearn to Drive, een realisatie van Juxt voor BMW, speelt hierop in met negen grappige videootjes van verschrikkelijke rijleraars.


Wie al die aangeleerde slechte gewoontes van zich af wil schudden, wordt onder het motto ‘Undo the damage’ doorverwezen naar het BMW Performance Center met opnieuw tal van video’s. Leuk om naar te kijken allemaal, maar hier zat zoveel meer in. Waar blijft de interactiviteit?

, , ,

Nicolas Chartier

Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!

Share
Published by
Nicolas Chartier

Recent Posts

Dance Pony Dance

Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…

10 years ago

Het is een afwijking, mijnheer

Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…

10 years ago

Super Bowl 2013: alle reclamespots van de Super Bowl

Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…

10 years ago

You need a smartphone. Now.

De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…

10 years ago

De geïmporteerde advertentie van DHL

Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…

10 years ago