Of je nu bij een rijschool bent langsgeweest of niet, iedereen heeft leren rijden op de parking van den Delhaize met een bloednerveus familielid naast zich. Relearn to Drive, een realisatie van Juxt voor BMW, speelt hierop in met negen grappige videootjes van verschrikkelijke rijleraars.
Wie al die aangeleerde slechte gewoontes van zich af wil schudden, wordt onder het motto ‘Undo the damage’ doorverwezen naar het BMW Performance Center met opnieuw tal van video’s. Leuk om naar te kijken allemaal, maar hier zat zoveel meer in. Waar blijft de interactiviteit?
BMW, Relearn+to+drive, BMW+Performance+Center, Juxt+Interactive
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…