Wie zei er begin 2008 ook alweer dat gay advertising in 2008 zou doorbreken? O ja, dat was ikzelf. And I hate to blow my own horn (bad pun intended), maar 2008 heeft inderdaad heel wat homoseksuele campagnes opgeleverd. Laatste in de rij is de onderstaande commercial voor kledingmerk Bjorn Borg.
Aan de nieuwe campagne hangt tevens een leuk online staartje (ha, een unintended bad pun!). Love is het online datingbureau van Bjorn Borg, waarop je jouw profiel en foto kan posten. Bjorn Borg gaat vervolgens op zoek naar een waardige kandidaat, plaatst jullie samen in een filmpje en geeft je de kans de geselecteerde partner te contacteren. De ontwikkeling had beter gekund, maar leuk is het wel.
Made by Farfar.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…