Om de tanende bijenpoluatie in het Verenigd Koninkrijk opnieuw op te krikken, schenkt het Engelse wijnmerk Banrock Station per verkochte wijnfles 5 penny aan de bijenassociatie Plan Bee. Het groene wijnmerk wou deze actie natuurlijk bekendmaken, en riep daarom de hulp in van meer dan 100.000 bijen om het eerste BEEllboard te creëren. De bijen werden van heinde en ver aangetrokken door het met feromonen besmeurde billboard en creëerden samen de noodkreet SOS: Save Our Swarms. Pretty Cool, ainnit?
Met dank aan mijn favoriete informante Lamazone!
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…