Categories: CommercialMarketing

Axe Hair Action: het einde van de url?

De kans is groot dat u de nieuwe Axe Hair Action commercial al op andere blogs hebt gezien.

Ik vind ‘m nochtans niet zo uitzonderlijk. Waarom ik hem hier dan toch plaats? Omdat me iets opviel aan het einde: in plaats van de gewoonlijke url eindigt de spot met “Search AXE HAIR for more“.  Axe leidt zijn consumenten dus niet naar zijn website, maar wel naar de online word of mouth over zijn product. Een nieuwe houding ten opzichte van de zelfstandig zoekende consument,die ik eerder ook al tegenkwam in de presentatie over social media van Michael Donnely, de interactive marketing director van Coca-Cola:

Meer tv-spots uit de campagne na de link:

, , , , ,

Nicolas Chartier

Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!

Share
Published by
Nicolas Chartier

Recent Posts

Dance Pony Dance

Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…

10 years ago

Het is een afwijking, mijnheer

Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…

10 years ago

Super Bowl 2013: alle reclamespots van de Super Bowl

Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…

10 years ago

You need a smartphone. Now.

De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…

10 years ago

De geïmporteerde advertentie van DHL

Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…

10 years ago