Ik ben geen grote fan meer van de communicatie rond deodorant Axe. Too much of the same thing, als u het mij vraagt. Guerrilla heb ik ze echter nog niet vaak zien doen. Maar dat is niet de enige reden waarom deze AXE-campagne me opviel. Ze is vooral ronduit hilarisch.
Ieder jaar vindt in Aarhus, Denemarken, het grootste jogging evenement voor vrouwen van Europa plaats. Dit jaar verschenen meer dan 6000 vrouwen aan de start en een veelvoud toeschouwers aan de zijlijn.Onmiddellijk na de start sprong een man in een AXE t-shirt over de hekken, spoot zichzelf onder met AXE en rende voor de vrouwen uit, zo de indruk wekkend dat hij werd achtervolgd door 6000 vrouwen. Kostprijs: een t-shirt en een busje AXE.
Briljant werk van Uncle Grey.
Axe, Aarhus, Run, 6000 women, guerrilla
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…