Creatieveling of niet, iedereen heeft zijn hoekje waarin hij zich terugtrekt om zijn gedachten te ordenen – of er nieuwe te creëren. Rond die persoonlijke ruimtes heeft The Economist nu Thinking Spaces gelanceerd, een profielensite waarop creatieve geesten of succesvolle zakenmensen hun thinking space tonen en uitleg geven bij de voorwerpen die hen daar inspireren. The Economist is natuurlijk telkens een van die voorwerpen.
Onder andere Jamie Lidell, Daniel Ek (de man achter muzieksite Spotify) en Elisabeth Chavelet (hoofdredactrice van Paris Match). De website is bovendien bijzonder slick en bevat een sociale component: lezers van The Economist kunnen immers zelf hun eigen thinking space doorsturen. De website is nog maar net gelanceerd, dus veel profielen staan er nog niet op. Ik ben benieuwd…
Made by AMV BBDO.
Via
Thinking Spaces, The Economist, Jamie Lidell
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Doe-het-zelfketens richten zich meestal tot doe-het-zelvers, of toch minstens tot…
Gezondheidszorg is een gevoelig onderwerp, zeker in de VS, waar…